Mera snurvel

Gick la mig tidigt igår, sov inte mkt men försökte iallfall, upp vid halv sju fy fan. Vart inte bättre av att titta ut, Jag älskar snö men detta blask och blåst ursh. Iväg läkare, checka av lite, samt få lite klarhet i saker, skönt ett måste bort inför nya året....Till centrum löste mer saker....Ska posta brev, MEN då har de bytt tid till tömning, såklart till TIO, seriöst på morgonen?? Var bara att upp byta från dyblöta kläder till torra, ta med Demi och traska till centrum igen. Lagom skoj kom just därifrån.
Sen hem traska ut i skogen med Selena, och en kortis med Nova. Byta kläder igen, och försöka kurera mig inne en stund. Kroppen värker värre än vanligt, i med alvedon och på med värme. Ni som klagar på värk vid förkylning, testa lev med den varje dag, så vet ni hur ex jag mår varje dag, kul va? Trodde inte det eller.....

Nu kom man just in igen, mötte Jenny med Basse och lillsöta Falco, Novisen fick tokröja på ängarna i leran regnet snön, vad sjutton det nu är...Tur man har hittat kängorna, för jag är minus en gummistövel haha. Nu toksnarkar alla här, så skall dricka kaffe och vila kroppen lite. Ev fixa håret, naglarna pysslade med, så håret kvar......Sen blir det Johan Falk film, 2 sista kvar....Hoppas man får njuta av snyggingen i dessa två hihih.....

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback