Onsdag

Halva veckan gått IGEN, tjoho!! Skoj skoj! Men fått massa måsten gjort iallafall, ett stort kvar idag men d löser jag.....Igår var iväg en sväng m Rikke handla lite hundmat, fika på dagis och sällskapa på möte...Skönt! Gick som en zombie hela dan, mådde piss och var dödstrött....Igår gjorde jag nått ja inte ens kommer ihåg att ja gjort på länge...somnade NIO gav mig sjutton på att sova INNAN hjärnan och kroppen sa pling igen, tog en sömnis sen slockna jag, otroligt....Vakna vid 8 och gick fanemig UPP.....så nu har ja njutit av solen, rastat hundarna försig, hängt en tvätt och slängt in en ny....och kl är TIO....galet....men jag behövde det efter sista tiden med typ ingen sömn, eller mat.....Får se hur länge man håller ut idag......

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback