Söndag natt

Mamma höll på och lura mig helt igår, att vintertid vart över natta men icke är ju nästa helg *s* vilken tur att ja inte ställde om.
Middag hos mamsen var massa skoj och mys igår, massa folk och Demi mott i allt som bara älskaaa all uppmärksamhet!!!!!!! Hemma nästan vid 24 lång bra kväll, men dock som vanligt hyper och kunde INTE sova....Men när jag väl somnar nångång på morgonkvisten r det inte lätt komma upp, kvart över tolv idag mindre bra. Men just nu kan ja ej bestämma mkt dan innan eftersom ja inte vet hur dagen kommer bli, eller hur jag mår. Carro fyllde år idag, grattiiis skulle ner dit, men hann inte, sen skulle man tränat hund men det vart inte heller, Studsat upp och ner hela dan kvällen, får ingen ro alls!!!!! Kroppen gör ont den med kylan plus aldrig still....Sitter 5 min sen upp igen när jag kommr på nått "viktigt" som ska göras suck....men men hålla ut !!!!!
Imorgon tabl dax igen, Demi får haka på då tjejerna i rec stormar ut medans ja hämtar tabl haha Demi charmat och får inte komma dit utan hund inte *s*
Nu på kvällen tog jag en långis m Selena sen in hämta Nova och Demi och tog en långis till, sitter här nu hyperpigg i Vanlig ordning trotts jag gjort saker hela dan kvällen och gått massa promenader, jiiihhaa!!!!!!!!!!!!!! Ro för en film kanske???????? Tack till de som står ut med mig just nu !!!!! Ha tålamod borde landa snart, enl "planen" och inkörningen på tabl...

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback