Mysig dag

Solig, frostig och kall morgon. Mysigt! Uppskattar lujsa dagar men längtra sååå mycket efter vintern, snö och kyla vill jag ha. Älskar att gå ut i skogen filosofera och låta hundarna röja runt. Vackert är det med.....Men mitten av November nu och förra Året small det ju till i December...Längtar...Annars rymmer jag till Norr....

Igår var det stan som gällde möte Af och fika på mamsens jobb. Underbara Jenny hade Azita hemma med sin hane, så de stod ute hela dagen och röjde.....

Kvällen, mer jobbkikande och pyssel.

Helgen är fullspäckad, hur sjutton skall jag få ihop allt?? Klurar....Men blir trevligt i massor.....

Läser runt mycket på bloggar, och sitter och småflinar åt endel.
 Vissa som målar upp ett liv som inte alls stämmer.
Andra
blundar för sanningen och en annan skriver iallfall ut allt och målar inte upp "fantasier" och luftslott.
Sen alla dessa hävdelser och bräckande som pågår....
Men underhållande är det iallfall....Bra att fördriva tiden med ibland.
Men en hel del intressanta hittar man med....

Nähä skall ta tag i disken och dammsuga om min fortfarande har nån livsgnista kvar haha.....


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback