Vilken vecka...

Pju vet att jag lever eller nått efter denna tuffa vecka. Hänt alldeles för mycket dåligt och orken min är snart slut....Sömnen skriker med frånvaro, ångesten gräver och mår helt enkelt piss.....
Bla annat så 
I Tisdags somnade En nära vän till morfar ♥ och mormor familjen in...Nu får han vila i Frid men det gör ont som sjutton, min extra Morfar ♥ Sov gott och är glad att mamma och Mormor hann upp på sjukhuset och fick trycka din hand, och att du somnade in i ett hav av blommor då du precis fyllde 80.....♥
Det gör så ont så ont....

Kommer ha det tufft på jobbet kunna koncentrera mig....Tankarna är helt på andra ställen, men kämpar vidare som vanligt, och får tänka solen skiner iallfall...och har sånt underbar folk runt om mig.....

Skall ta ett ryck hemma göra mig klar och sen åka....



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback