Segt men solen skiner

Blev väckt av ett väldans argt barn på gården, mmm love it...Gah ljudisolering tack!!!!!

Känner mig inte helt ok än...Var på personalmöte igår sen var det bara lugn hemma, eller försökte iallfall så rastlös men så trött på samma gång...Hatar det!!!!
Började kika Maria Wern igår första filmen Check...Helt ok har bara vart så anti eftersom jag älskar böckerna....Får se hur resten av filmerna blir....

Idag kommer Yvonne på besök så blir bus med hundarna och babbel......
Mina lediga dagar bara flyger iväg snart Fredag, snart jobb igen /: Men hålla ut SNART väntar SOLEN och SEMESTER!!!!!!!!!!

Bara klara mig utan mina hjärtan i en vecka meeeeen det gör jag




Ha en bra dag alla


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback