Brrrr kallt

Morgon eller något sånt, denna helgen har tagit knäcken på mig, och igår var jag gråtfärdig av kylan....Sista kvällen ikväll och har så mycket kläder och hoppas jag slipper frysa som de andra dagarna. och kaoset. Fy sjutton....Smärtisar äter man som godis igen, tjoho hoppas jag håller.....Lite klag!!!!

Idag strålar solen försökt njuta i skogen med tjejerna......Ska göra mig klar sen åka jobba.....Sen ledig tills Fredag det behövs verkligen....Imorgon hoppas jag att få träffa en gamal vän äntligen! Snacka och dricka lite vin vore kanon och hoppas!!!!!!

Mats har vart här sen i Lördags med tjejerna medans jag jobba, snacka om lyckan total komma hem till pizza och rastade hundar TACK du är guld värd!!!!!!

Ha en mysig alla hjärtans alla, jag skall försöka förgylla några människors kväll iallafall




Kommentarer
sara

Hej!! Jag ska gå rak på sak!

Jag behöver hjälp! Satt skit länge igår och fixade med min design och var nöjd igårkväll. MEN idag när jag tittade på den blev jag osäker.

Jag har nämligen bytt sida på min meny och det känns fel på nått vis! Gå in och kika och rösta på vilken sida som menyn ser bäst ut i.

De som röstar på den vinnande sidan blir länkade!



Tack på förhand.. eller hur man säger heheh :)

Kram sara

2011-02-15 @ 10:45:12 URL: http://ensara.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback