Snart dax

Imorgon dax börja jobba, nervös men detta skall nog fungera jag är laddad. Dock haft grymt mycket värk sista dagarna pg av väderomslaget....Mindre roligt men som sagt det skall inte hindra mig. Nu går allt framåt och allt blir bra. Detta Året har startat för mig otroligt bra och så skall det fortsätta.
Löst med Azita i helgen med underbara Jenny lämna innan jobb, hämta efter jobb. Underbara vänner man har......
Självklart är det fler som fyller/fyllt År, missar alla firanden självklart måste de närmaste fylla nu när man väl kommer igång hihi men annars hade jag kommit och det vet ni med....

Idag blir det pyssel hemma sysselsätta mig....Samt få lite orning på kroppen skall nog gå och sola få lite värme....

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback