Grattis älskade Nova

7 År idag!!!! Herreguuud vad tiden har gått...Hon fick hubbabubba tuggben och ett sött smycke som det står prinsessa på, id bricka vacker ska ha vackert...och självklart Rosa!!!!!!! Min prinsessa mitt hjärta min Nova

Mins fortfarande när hon kom, 9 Mdr gammal, Ett galet yrväder med mycket tyck och tänk men ett hjärta redan då av guld, gråar hår, skratt och tårar har denna dam gett mig, och hon har många gånger varit min livlina och mitt ljus.....

Älskar Novisen mammas hjärta tack för att du finns




Jag själv mår inte bra trött orkelös från morgon till kväll, läkaren blir det kika värden och sänkan, detta går inte fy fan vad jag mår piss......

Helgen var mys var hos Mimmi och åt Kina mat drack vin, cider och doliiise mums!!!!

Nu ska ja krypa ner i soffan

Kommentarer
Tanna

Grattis till finfina Nova !!

2011-01-25 @ 12:36:28 URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback