Jaa Äntligen!!!

JOBB JOBB jag fick JOBB idag!!!!! Helt otroligt fatta först inte så var tvungen att snällt fråga, så du menar att jag fick jobbet? Hihi och det stämde!!!!!
Kvällar helger precis som jag vill. Börjar med 50/75 % 3 4 pass i veckan sen får vi se hur kroppen och knoppen vill. Skönt få en chans till nått nytt och att de gav mig chansen.
Så på Fredag in t Ams skriva papper, sen dit skriva papper. Samt verkar som om jag redan startar på Måndag...Jisses här går det undan!!
Ska fram m kalendern kika igenom allt som är bokat, lösa m hundar och de andra planerna, men det kommer gå, har underbara vänner som hjälper innan allt kommit på plats.......WEEIIHA!!!!!!!

Underbart!!!!!

Fick i mig lite mat nu när man hade smält, samt ska möta upp Jenny om en stund för en långpromenad...

Ha en underbar kväll


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback