Ursh ocg tvi väder

Sov lite för länge imorse men varken hundar eller valpar väckte mig så bara att passa på...Ut en sväng med tjejerna sen fick vi fin besök av Maria, drack kaffe och babblade i massor, kom på att det nästan gått 2 mdr sen sist herregud nyår känns som igår men vad tiden har gott. Hoon stanna nån timme prata och gosa m Nova...Bebbarna satt vi vid lådan och kikade på, men snart är dom gosbara och busbara, längtar.

Sen har jag fortsatt hemma med pyssel och rensning, hittar massa saker som jag defenetivt inte vill ha i mitt hem...sånt som legat nedpackat sen flytten, ut ut med allt....Men lite intressanta saker med haha....så det kan gå.....

Nu ska ja ut i skitvädret, sen blir det natta om nån timme, jobb imorgon, hoppas på bra väder...

Kommentarer
Tanna

Sv: Tack !!!!

2011-03-11 @ 09:46:00 URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback