Värme

Igår kväll jobbet gick sådär, ont i bihålor och huvudet, så varje rörelse pulserade och gjorde ont...Fy sjutton....Mera alvedon och hoppas apotek är öppet så att jag kan få nässpray släppa upp lite, Typiskt mått bra trotts kanonsjuk hela  veckan, sen när jobbet kallar då mår man piss......Men imorgon ledig innan nästa pass på Måndag igen...

Solen strålar men blir inte mkt njuta av idag utom skogen med tjejerna dådå...
De hade fullt upp igår med tokvalp Rex, han och husse var hundvakter igår vilket uppskattadas i massor!!! De hade lika skoj som dom....De somna gott inatt....Jag trotts dödstrött sjuk låg och filosofera tills 2 inatt....Uppe runt halv tio idag, gårdsfixning gräsklippare och blåsmaskin så jag studsa upp ur sängen....jaja mer kaffe mer superalvedon och ta tag i denna dag....

Imorgon ser jag fram emot i massor dock....

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback