11-11-11 idag dådå


Färdig jobbad för ett tag nu...Rätt sliten idag efter denna "arbetsvecka" 6 av 7 dagar. Blandat kvällar och dagar...Pjuuuuu typ....Ledig fram tills Torsdag kväll nu....Ev kanske om jag får ihop det så packar jag väskan och åker till Matilda i Karlskoga. På Söndag...Skulle verkligen behöva det! Bort från stan och få lite ro och mys...Hoppas jag får ihop allt!!

Helgen i övrigt har jag ingen aning om utom Söndag då skall Azita göra sitt anlagsprov i viltspår massa spännande och skoj! Tror hon klarar det galant!!!!

Nu skall jag slänga lite kallt vatten i ansiktet ta Nova på en prommis ner till Jenny. Rasta vovvar och hämta hem Azita....

Ha en bra TUR? Dag ni alla...




Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback