Kväll igen...och rejält getingstucken /:

Idag lyckades jag kliva i ett getingbo när ja var och rastade Rolle nere vid Jenny! SATANS helvete stucken överallt på benen!!!! De satt fast och gick inte att få bort!!! HUA paniik!!!!!
AJ de satt fast i jeansen helvetes äckliga kryp!!!! Slet av mig byxorna och sprang, Rolle med han vart stucken i rumpen stackarn! Aldrig blivit stucken innan så där fick ja för det, samt typ välkommen tillbaka till Sverige! AJ !!! Tack och lov ingen reaktion mer än svullnad svider men lite ont i lederna...proppa i mig ipren....Fy fan rent utsagt!!!!!!!!!!!!!!
Stackars Jenny när ja kommer springandes panikslagen bankar på rutan och Rolle ont han med...Jisses cirkus....



Han fick följa med oss hem idag så lite staffe mys med.....

Nu skall ja packa om väskan för i helgen blir det åka lite båt och ställa hund....Måste dock hitta Azita vakt...men men det löser sig....

Nu skall ja kika ikapp alla serier som gått när ja var på Maliis !!!

Sov gott alla!!!

Kommentarer
SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på "friends with benefits" :) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-09-22 @ 10:34:24 URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Tess

Välkommen hem!!



Ja fy fan, har också sprungit in i ett ute m morfars hundar, hade getingar m mig hem i jackfickan tom! Inte kul!

2011-09-23 @ 13:45:47 URL: http://motherwomanwife.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback