En sån där natta

Vända vrida sig natt...Sen vakna jag i omgångar när jag väl hade somnat...Mitt huvud går konstant just nu...För mycket saker att lösa...Men en solig dag vakna man till iallfall nått....
Vakna till liv, ta tjejorna på en mysig prommis....Se om orken tar mig till gymmet eller inte om nån timme. Bästa sättet att få ut en del men hjälper ju inte fullt ut....Nä nu ska man vara possitiv det löser sig som alltid!!!! Skulle dock kanske behöva babbelibabbla ut med någon eller bara få en famn och ligga i kanske nån som säger det löser sig......Äh som sagt possitiva tankar!!!!

****



Kommentarer
Sissi

Uffaah sånna nätter är ett rent helvete!

Men du kommer säkert somna som sessan själv inatt, hoppas iaf:)

Å du! Tack så jätte mycke för hjälpen idag!!!



Pussen <3

2012-04-03 @ 12:55:54 URL: http://misstopp.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback