Fredagen den 13...

Var det inte precis det??? Eller ??? Haha ! Trött idag som sjutton...Kroppen vill inte riktigt kicka igång idag....Hoppar över träning innan jobbet tror ja...Får ta det imorgon när jag är ledig....
Får sällskap hela helgen av bästa Mats och Jack!!!! Pussla lite så kan man ses....Flickan hans har rymt för helgen så då får han mina tjejor istället haha :P Skönt med lite avlastning då jag jobbar även dag på Söndag....

Sovit dåligt inatt tror jag är helt slut.....!!!! träningsvärk fortfarande i magen haha den maskinen tog mer än väl fast jag var vääääldigt skeptisk!!!!

Ut i skogen en sväng nu...Sen se fram emot en regnig kväll...Ska visst regna/snöa ett dygn framöver nu fyyy fan!!!!! /:

Ha en mysig Fredag och hoppas den blir bra trotts datumet
**


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback