Godmorgon! Sol och Barkaby hägrar ikväll :)

Tungt gå upp jojo... Kunde inte Somna inatt alldeles för mycket där uppe i huvudet.. Kokar fan snart över....!!! Sysselsatt mig delux hela veckan med träning och promenader men det går inte att stänga av/glömma hur mycket man än vill... Träningsvärk överallt loovley :P

Var och Klippte mig igår massa, ångrar mig lite men men det växer ut igen!! Sociala lite med Marre när jag ändå var uppe i Haninge c....Han har det lagom tufft han med! /: Tur vi kan bolla med varandra..

När man vaknade vid 5 så skiner solen, blå himmel och fåglar kvittrar underbart!!! Jobbet kallar...! Sista denna Månad!! Sen Barkaby och Bilar!!!! Äntligen dax!! Behövs lite skoj nu!!!Även Valborg ser ut att bli en trevlig kväll om vi får ihop planerna :)

Ha en fin solig dag !!! Skall njuta så gott det går..:) Roadtripp runt stan mot jobbet nu...


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback