Göra idag då??! Å en jävla massa tankar...

Onsdag...Solen lyser skönt! Men har ingen som helst idè om idag!!??
Jobbar imorgon kväll, sista lediga dagen...så borde göra nått idag, rastlös sällskapssjuk....! Vill Mysa!!!

Ut i skogen iallfall nu med tjejerna, ingen träning idag nu är det "vila" Känns i benen idag men glad att jag stretchade...:P

Imorgon blir det att åka lämna tjejorna, Nova till pappa och Azita till mamma, jobbar ju lite skumt i Påsk så lika bra för deras skull att bli lite extra bortskämda....

Natten gav en jäkla massa tankar måste bli någon förändring framöver så är det bara....Går inte ha ha det så här...Lösa framtiden, sluta tro och sakna, släppa och gå vidare, att det skall vara så svårt!? Fan aldrig vart så förr, och det är lagom frustrerande vill jag lova...Brukar lätt kunna stänga av, skaka av mig och vandra vidare.....Men inte nu!??? Dumt väldigt dumt....Hade det funnits nån chans, då är det ju en annan sak...Men verkar inte så alls tyvärr....Pepp pepp och släpp, pronto...

*********
Mina fina




Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback