Kropphelvete

Känner mig heeelt slut nu, kanske skulle väntat längre med övre delen av ryggen, satans vad det drar och gör ont skuldrorna dödar mig /:  Påsk Helgen var INTE bra för min kropp, måste säga till att just den slingan kan jag inte ha för ofta längre, jag pallar inte med det tunga...Så frustrerande att få ont! SKIT !!!! Kände inte när jag tränade men nu.......Morr!!!!!!

Ska se om jag skall ta mig ut på en PW om smärtisarna hjälper..Bara jag är bra inför morgonpasset så...Men vad jag vet är det inte nått tungt...Vilket jag välkomnar....

Solen kikar äntligen fram vilket är kanon skönt! Precis sett ett avsnitt av GCB slöar på soffan....



Denna filmen såg jag igår kväll. Se värd ja, men ingen höjdare..Lite romantik dock, vilket alltid är välkommet

http://se.filmtrailer.com/cinema/8002/i+dont+know+how+she+does+it+bio+film+trailer.html
****
I samarbete med Filmtrailer.se

Kommentarer
Carmen Mathilde

Glad påsk på dig med. Lite så här i efterhand. =D

2012-04-11 @ 20:35:53 URL: http://happyfluffy.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback