Nått skoj att se fram emot!! TIËSTO!!

Kom på igår, eftersom jag är så satans virrig värre än vanligt nu, att jag ville ju till Summerburst! Panik men det löste Marre genom att fixa biljetter till Fredagen igår!!! Underbart!!! Nått att se fram emot!!! Länge sen vi vände upp och ner på något ställe så det kommer bli grymt skoj!!!!
http://summerburst.se/stockholm/ och eftersom det inte vart av i vintras så blir jag ju grymt glad att man inte missar TIËSTO http://summerburst.se/stockholm/tiesto/ denna gång!!!!!




Behöver verkligen något skoj just nu samt se fram emot. Ni får ursäkta om ja är lite väl off nu men det är lite för mycket i nuläget och kroppen/knoppen vill inte som jag vill. Mycket med jobb mycket runt om...Men nu är jag LEDIG i 4 dagar iallafall!!!! Vila och koppla av...Sovmorgon idag....Snart blir det att hämta lilltrasan hos J och rasta hennes vovvar.....Gymmet troooor jag det blir efter det.....Behöver svettas ut lite :P
Ha en fin dag SOLEN skiner i Tokholm!!!!!

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback