Påsken Över...

Kan säga att Påskdagen klarade jag mig igenom på nått sätt, men tyngsta långpasset ever, var så trött hade så ont, stupade i säng hos mamsen på kvällen...Tur jag kunde åka dit efter.....Fick skjuts hem igår och hämtade hem Nova på vägen, underbart.....Skönt komma hem var det med....Åt slöade sen toksomnade jag runt 18 vakna precis innan Karatefylla, var uppe en stund sen zzzzzz igen :P Skönt sova i sin egen säng....

Grått trist väder ute, men bara några timmar kvar sen får man Äntliiigen veta ang Azita bebbar eller ej...

Har bara mobilbloggat över Påsk, dvs strul med bilder,....

Lite blandat kommer nu

Bäbisar??







Azita med 11 Veckor gamal Jackis bebbe Vilda









Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback