Sakta men säkert släpper det mer och mer...

Ja jag börjar känna det nu...Börjar känna mig "fri" igen...Vissa dagar botten andra toppen, kämpar vidare men som sagt det går framåt....

Skön träningsvärk idag I like!! Magen och nedre rygg igår, känns idag, samt axlarna känns även idag...Underbart då vet man att det händer något....Idag blir det ut med vovvarna, sen gymmet, åka och klippa mig?! Vet inte än, ska ha ljusparty senare så vi får se vad an hinner och orkar med idag....Sovit gott iallfall!!!!! Skulle behöva gå och fixa naglarna med haha men det får snällt vänta....
C kommer hem idag OOhhh vad jag skall kramas !!! Saknat som fan!!!! <3

Fan vad tiden går fort nu....Ledig idag och imorgon, sen jobba Lördag dag för att vara ledig tills? Det vet jag ej än, skall boka upp lite pass innan det närmar sig här med A <3


Får se om detta stämmer??! Ge mig lite Romance Tack :P

26 April-2 Maj

KRÄFTAN

En magisk fredag. Även resten av veckan blir fin om du bara har tålamod med att kärleken tar tid just nu. Allt måste byggas upp noga, ett enda alltför hastigt steg och hela känslan försvinner. Dessutom tänder du bara på den som åtminstone något sånär delar dina värderingar, annars händer inget alls.

Hetast för dig denna vecka:

Skorpionen gör att du känner dig åtrådd.

Kräftan tar det varligt och det passar dig.

Lejonet är sexig. Kanske inte så mycket mer, men sexig.

Jungfrun är rolig och dessutom het.

Dejtingtipset: Lila, vinrött och blått lyfter fram din charm.

Romantikskaparen: Dina kreativa sidor kan imponera och gör de inte det så är det fel person du dejtar.

Bästa dag: 27/4



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback