THE DARK KNIGHT RISES

I "vanlig" ordning så vart det bio igår igen denna gång Batman!! Sett fram emot den så mycket och det vart det självklara valet när vi kom hem igen, hade ju premiär när vi var i Turkiet.
Grymt bra film, satt som klistrad genom hela trotts att den var liiiite lång, ovanligt då jag brukar tappa focus om det drar ut på tiden...Bra story, oväntade vändningar och bra effekter. Helt klart värd att se!!!!!

http://www.sf.se/filmer/The-Dark-Knight-Rises/
*****

Sedan man kommit hem med förkylningen som äntligen håller på att släppa har det "bara" blivit pw`s och gymmet har fått vänta....Lika bra....Idag hinner jag nog ej dit för middag hos mamasen står på schemat....

Tisdags vart det lite mat vin skoj och film hos Jenny och Jimmie och med Mats. Jack och Azita fick såklart följa med. Urmysig kväll och många skratt. Repmånad som filmval hahaha den är fan för rolig!!!!!!!!

Känner mig inte alls bra i knoppen just nu....Känner mig tom och det gräver i mig...Mycket tankar och saknad...Är väl fan att det skall trilla tillbaka "saker" varför kan inte det bara falla på plats? Varför måste saker gå emot en hela tiden? Mitt hjärta blöder......Nya tag, bita ihop och stänga av igen då....
Nya medecinen ställer till det med aptiten men det löser sig förhoppningsvis snart igen....

Skall se vad man hittar på nu då Azita och Nova redan är rastade och klara Niiice!!!!...Ha en fin dag ni andra....

Kommentarer
william

vill se den:D

2012-08-02 @ 11:47:42 URL: http://funnyones.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback