Lördag


Alldeles för stilla Fredagskväll igår, energi till max, ûberdamp. Men vet ju att kroppen igentligen inte har orken så bara stänga av och försöka koppla av....promenader och gymmet, skönt som fan att få träna.....

Ska se om ja kommer iväg idag med ta lite ben....Först prommis med tjejerna....
Känns skumt att somna tidigt och vakna av sig själv vid 8 9 sista tiden....Vad är det med min kropp :P?
Sen andra saker snurrar, försöker förstå, men kommit på att det är omöjligt när det kommer till dig...




Kommentarer
Sissi

Morron hjärtat!

Ohh jaaa jag snarkade som en prinsessa=))) Lr heter de klubbad säl?:P

Men nu e de snart iväg igen.. mjääääk!

Du har oxå en laddad dag=) Gymmet gör du helt rätt i!



Pusshaaa <3

2012-02-11 @ 11:39:38 URL: http://misstopp.blogg.se/
Sissi

Ahhh fy faaan va underbart alltså å jag vaknade tillochmed pigg å allert! baaa väldigt ovanligt! Vi fick oss oxå en fin promenix, är ju skööönt väder ute:) Nu blir de att fixa till sig, ska till å med sminka mig massa idag, de duuuuuu!;))

pusshaaa<3

2012-02-11 @ 11:59:10 URL: http://misstopp.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback