Pjuuu och kudden är lockande...


Dagens gympass gick inte för hackor, fick tips om bra magövning Tack! och satans den var grym, i dubbel bemärkelse haha!!! Magen sved men fy vad den kändes på rätt sätt....Sen frivikter armar. Var helt slut efter kan jag lova...!!!! Promenad på det och städning, kan säga att jag är i sängmode redan....Tur är väl det då kl ringer 5 imorgon, dagspass kallar....!!! Hoppas ja kommer ur sängen :P

Så hoppas ni andra hade en bra dag och får en mysig kväll...

Krypa ner under täcket kolla på tv tills man förhoppningsvis somnar sött....Dock för tomt i sängen alldeles för lång tid nu..Men men så är det...Bara acceptera trotts att det svider....går inte att trycka delete fast man gärna vill så...

Hitta bästa bilden kan det inte vara så här lätt??





Kommentarer
B3tty - i 4 nyanser av rosa

Hej, vill du göra länkbyte med mig? Ett stående och inget i ett inlägg alltså. Jag har pagerank 4. Trevlig alla <3ans dag.

2012-02-14 @ 17:42:17 URL: http://www.b3tty.com

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback