Skit sömn

Underbart haft en tid men bra sömn somnat tidigt vaknat av mig själv...Men jobbade kväll i Onsdags sen igår natt sa klockan tick tack...Helt slut igår plus ajaj min mage, grinig och allt sånt....Men hade Matilda på jobbet hela kvällen, vilket var kanon...! Komma hem vill bara sova meeeen klockan sa även inatt tick tack/ Vänt och vridigt mig och inte kommit till ro....Hopplöst med sömnproblem!

Undrar vad som hänt med min sömn igen, dessutom verkar kroppen slutat vara kvälls och natt pigg, gäspade mig igenom kvällen...
Jaja en kväll till nu...
Ser så mycket fram emot en LEDIG Lördag nu. och gymmet måste jag till....Å hoppas på nått annat trevligt med!?
Bita ihop och hoppas schema är som igår med henne....
Ut ta promenad med Nova, hämta hem Azita sen röra sig....och lite mer kaffe!!!!




En diskmaskin på check, en tvättmaskin check, bytt sänglakan check, hinner ja dammsuga tro??!!
Tiden springer iväg här innna jobbet...

Kommentarer
Sissi

Gumman då:( Ditt stora bekymmer är att varva ner efter vart igång på jobb om kvällarna... Kolla om du kan få lite mer dagar istället, de kommer göra toppen för dej=) <3

2012-02-17 @ 10:47:46 URL: http://misstopp.blogg.se/
Sissi

Måste tyvärr meddela dig att du börjar bli vuxen;) å kommit ifrån alla nattliga ting;)) Kroppen börjar känna av och trivs inte längre som nattauggla. Jaa fan vart skitförbannade på vårdcentralen,mooooorr! Men sköterskan kunde konstater att de inte va solexem, kors itaket men hade hon vågade väl inget annat heller för de finns ingen sooooool! Åter till läkare kl 13,45 mummel! Men är något ordentligt jag inte tål där av allllla utslag över hela kroppen:(((

2012-02-17 @ 11:09:36 URL: http://misstopp.blogg.se/
Sissi

Nää inte dona på nätterna din kropp vill ju snarka då ju:) På dagarna kan du ju fejja å dona men lugna kvällar:))

Ja de e ju inte solexem har vi ju kommit fram till... så få se vad nästa dom blir.. sucka! Kortison i massa idag iaf:) häääärligt!!!

2012-02-17 @ 11:22:00 URL: http://misstopp.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback