Kväller


Även en lång dag idag...Powerwalkat med tjejerna, sen myste vi ner oss i soffan nån timme innan det var dax för träning!! Uppvärming på crosstrainern sen Zumba!! Pust Pjuuuu säger jag bara. Men det var kanonskoj, men det var länge sen jag va så jäkla svettig haha!!!!! Kommer vila nu tills Måndag, då tänkte jag testa nått annat pass sen Zumba efter det....Måste ju ha dagar imellan träning med.

Har nu två kvällars jobb framför mig...Ledig helg dock...Får se vad och om nått skoj händer då? Kan ju alltid hoppas ;)





Även plogat ett antal avsnitt idag av The Killing. Grymt bra serie och största Plusset SÅKLART Joel Kinnaman haha! Tjat tjat :P

"The Killing är en amerikansk kriminalserie från 2011 i 13 delar.

Joel Kinnaman spelar Stephen Holder, en före detta narkotikapolis som ansluter sig till utredningen av mordet på en ung flicka i Seattle. Serien knyter samman tre parallella historier kring mordet. Tittarna får dels följa själva polisutredningen, men ges också inblick i de mordmisstänktas liv och den oerhörda sorg som offrets familj känner.

Serien, som utspelar sig i Seattle, skildrar också det lokala politiska spelet och de politiker som har något med fallet att göra. Det visar sig att många har något att dölja och ett förflutet som hinner i kapp dem.

Medverkar gör även skådespelaren Mireille Enos (känd från Big love) som spelar den erfarna kriminalkommissarien Sarah Linden, som leder utredningen."



Nu efter en kvällspromenad blir det att krypa ner i soffan och kika på denna serie....

Natt alla <3

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback