Veckan flugit iväg


Söndagens träning : Crosstrainern ala 15 min 1 km. Cykel 15 min 7 km. Mage och bröst maskiner några sett.
Måndagens Träning :
Crosstrainern 20 min 1.1 km cykel 10 min ca 5 km. Insida utsida lår, rumpa och benpress.

Sen har man haft Daisy här sen i Söndags em. Ännu mer träning kan jag lova. Dessa 3 tjejer och snö det kan inte bli annat än galenskap hihi...
Denna vecka har vart galet mycket motion men det känns så grymt bra. Tyvärr hinner jag ej till gymmet idag då jobbet kallar ikväll. Men imorgon dax igen!!!!!!! 
Pepp pepp!!!!!! Gamla Maddis väckt igen, dock känns det i nacken aj blir så trött på att vissa maskiner inte fungerar och värken kommer, men ger fan inte upp! Samt världens sträckning i ryggen i förrgår. Dock är nog hundarna skyldiga till det....
Träningen är så skoj. Sen har sömnen *peppar peppar* blivit lite bättre och jag har ätit normalt några dagar iallfall. Samt proteinpulver efter träningen!!!

Nu ut en sväng med tjejerna innan Daisy hämtas av matte.....

Härliga vinter bilder













Kommentarer
sissi

Duktiga tjejen!! Keep up the gooood jobb!:))

2012-01-26 @ 10:01:23 URL: http://misstopp.blogg.se/
Maddis

I will Baby!!!!!!! <3

2012-01-26 @ 10:08:54 URL: http://missism.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback