Besökstime igen och jobbet kallar senare

Livet snurrar runt om mig, jag är tillbaka i vissa delar...andra behövs ändras på...Sen att vissa saker gör en vääldigt fundersam är väl som det är..Förvirrad är bara förstavelsen men men !! Fortsättning följer...

Min kropp är totalt i strejk har en muskelknöl delux i axeln, nacken är aj, axeln och skuldra på det fingret som fortfarande gör ont = handikappad på höger sida , BRA när man har 3 kvällars jobb framför sig....Jaja smärtisar bita ihop se glad? Ut......
Uppe redan vid 8 trotts lite sömn...Får besök snart så bara pallra sig upp....
Hoppas regnet håller sig borta idag bara ha en fin dag ni där ute...

*************


Kommentarer
Lisa - Kreativ bakning ♥

Hej! Var med och TÄVLA om ett somrigt vår-kit på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/june/tavla-om-ett-somrigt-var-kit.html



Kramis ♥

2012-06-13 @ 11:30:19 URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback