Snart Midsommar också!!

Vad det blir av denna Midsommar vet jag ej än...Hmm??!!! Valpar hemma och lite svårt vara borta länge...Jaja löser sig?!
Och betyder och jag fyller År snart igen...!!! Vart sjutton tog Året vägen???? Hade så mycket planer...Ok en del saker har jag lyckats med...Men inte allt...Har 2.5 vecka kvar uppnåt hahaha :P Ähh bara fortsätta försöka uppnå....
Hade beställt strålande sol idag men det regnar iallfall inte...Alltid nått....
Idag sparkar jag igång mig själv igen, pw`s och gymmet....!!!!! Fan känner mig lat och bläää nu !!!!!
Får ta det lungt med överkroppen dock som inte släppt av helt, frustrerande!!!! Men men....

Annars fattar jag typ inget av nått just nu, men det blir säkert skitbra allt :P !!??!!


**********



****
Ha en fin dag ni

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback