Dag,kväll,dag, dag nu kväll


Känner mig lagom snurrig idag!!! Det är lite jobbigt att köra såna pass på rad....Man vet varken upp eller ner....
Igår pajja kroppen totalt....Skallebank, nacken och skuldrorna...Så där kom bakslaget....Sen haft "tungt" på jobbet så det märks verkligen när det blir för hårt....Även stress uppe i huvudet bidrar...!
Mycket man vill mycket man känner, bara bubblar.....
Ta kvällen nu sen hoppas jag är piggare imorgon, ledig helg, tror jag iallfall!! Bra begrava sig med jobb men inte bra för kroppen...Pest eller Kolera....
NÄ tänka framåt possitivt !!!!!
Imorgon vill jag verkligen till gymmet. Får bli mage rygg spara på överkroppen....Så irriterande och frustrerande !!!!

Vaknade av solskenet men nu har det mulnat på och det blåser som sjutton....
MEN ser fram emot att jobba med Matilda idag, babbla lite och så.....

Nästa vecka Påsk redan!!! Kommer jobba så mycket som möjligt då det är Storhelg! Money Money och det behövs verkligen!!!!

Ha en mysig dag ni andra!!! Jag ska muntra upp mig LOVAR men alla dagar orkar man inte Stråla 

*******



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback