Måndag....


Heeelt slut i kroppen idag kan jag lova, känns att man kört hårt. Igår vart det nästan 1 Mils promenad med Azita. Skulle gå gamla vägar men lite väl mycket ombyggnad så hamnade på äventyr haha. Men en bra promenad vart det vill jag lova. Samt den kan man ju ta fler gånger.Sen gymmet efter det. Riktigt duktig vecka!!!! Stolt över mig själv!!!

Upp och iväg till jobbet nu då. Kallt och frostigt ute, men de har lovat ännu en solig dag. Loovley!!!
Fortsätta tugga Nikotintuggummin och fortsätta dra ner. Hälften dessa 2 dagar och det är också duktigt!!!!!!! Kommer nog bli jobbigt idag på jobbet dock men ska göra mitt bästa!!!!

Sen blir det planering av veckan fullt upp och hoppas komma iväg med Azita....:)

Ha en bra dag alla



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback