Morgonstund.....!

Sommartider hej hej!!! Fyyya att kliva upp idag. Typ halvstorm ute vart vaken sen 4 pg av det lät som liftgången skulle flyga iväg dundra fan /: slocknade vid elva upp fem men med sommartiden så försvann ju även en timme på vägen... Men är uppe och på väg till jobbet..
Fredagen tränades det sen vart det en sväng ner till nynäs dricka kaffe i hamnen myyys lite blåsigt bara ;)... Lugn hemma kväll och så sen...;)!
Igår tränades det igen. Så jäkla skönt och bra att jag fått så mycket bra tips sista veckan Tack!!!:):)
Känner mig dock smått mörbultad idag, bra träningsvärk kan dock röra mig ;)! men nacken är inte så glad på mig idag.. Bita ihop och se glad ut helt enkelt.. Hoppas det släpper under dagen.....
Intensiv jobb "vecka" väntar nu. Dag idag kväll imorgon sen dag tisdag onsdag för att avsluta med kväll på torsdag pust!!!! Se vad man hinner med i övrigt.../:!!!
Jaja ha en bra dag alla....:)


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback