Söndag


Igår vart det en bra sväng med Azita. Lite längre sträcka . I Like It!!! Men saknar skogsrundorna. Man får satans ont i benhinnerna att powerwalka på gångvägarna av asfalten. Men det funkar ju.  Måndags 4.14 km 46 Min Fredags 4.04 km 39 Min och igår 4.79 km på 45 Min. Se om jag pallar samma tempo idag eller snarare benen...

Sen var ja på gymmet igår körde Crossen 1.4 km på det haha. Ben, rumpa och armar sen. Känns i kroppen idag vill jag säga. Meeeen blir nog att ta en prommis sen gymmet idag igen. Vet inte hur veckan blir jobbmässigt förutom Onsdag ev Tisdagkväll så bäst att passa på......

Dragit ner på rökningen rejält så tuggar fan äckliga nikotintuggummin för att inte få fnatt ! Pjuuuu jag SKA sluta men jag drar ner pallar inte sluta rakt av, och för alla skull är det nog bäst....

Annars ja inte mycket. Vissa saker går lättare varje dag nu. Skönt att greppet börjat lossna, och att man blickar framåt istället för att sitta "fast" i nått som aldrig blir nått av, trotts man önskar det....Men men så är det med livet.....Man kan inte styra andras känslor...Trotts ens egna är starka...


Vacker solig men frostig morgon här hemma








Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback