Helgen till ända....

Inneburit många tankar,längtan och jobb....Känner mig lite upp och ner fast ändå på ett bra sätt?! Hoppas det blir som man vill här framöver;) Den som väntar på nått gott.....Väntar alltid förlänge ;)!
Jobba Lördag dag och igårkväll tungt men ändå välkomet i valpyran...skönt komma ut och träffa "kunderna" Lite lätt lagom kaos bara......
Mello i Lördags såklart...!!!! Grymt att vi faktiskt vann!!!! Hejja !!!!!

Ny vecka igen....Fan vad tiden springer bort från en....Men njutit av det underbara vädret förra veckan...Tyvärr vakna man idag till moln och blåst och regn väntar...Men men fick ju pressa mig till en snygg bränna iallfall :P
Idag blir det en pw med Nova sen får jag se vad det blir av kvällen....Kanske bara slö då kroppen skriker endel efter jobbandet...Gymmet får vänta tills imorgon :) Dock fått bra motion i helgen då det inte fanns någon bil samt min promenad rad :) Pjuuu i värmen hihi

**********



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback