Katt och Råtta lek? Envisast "vinner"?

Well Well vad göra? Inte mycket....Hålla sig stark är det som gäller....Är det se mig? Eller är det bye bye på riktigt? Vi får se...
Men så grymt skönt att gamla jag börjar sakta men säkert kika fram igen. Träningen som jag saknat är äntligen igång igen, ordentligt, en del bakslag såklart, kroppen är ju inte ok längre, men jag kämpar på och underbart med resultat. Ute på äventyr bilar, vänner underbart.....Gnistan och hornen börjar med återgå :P
Visst har jag svakor men lärt mig bearbeta lite bättre nu....Pratar jag lite i gåtor? Jajamensan!!! :P

Lagom bra träningsvärk idag i bröst och armar efter passet igår Looovley!!! Kändes bra i rygg och mage med sen i Torsdags :P

Ikväll jobbatime sista på länge nu....Pingst nästa gång sen lite mer semester....Gud vad det behövs! Nya tag!! :)
Hade en trevlig kväll i Nynäs igår, inte lika "galet" som förra helgen men kommer även fler gånger framöver....
Lite svårt att somna igår men hade andra orsaker hjärnan som tänker, och tänker.....! Nä nu dax att ge sig ut i skogen med vovvarna!!!

***






Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback