Vart gick värmen vägen??

Igår var en tung dag igen, hatar bergochdalbanandet..Man blir lätt frustrerad av att det går så fort i vändningarna....Men får acceptera att det blir så...Men världen snurrar runt om mig känns det som, behöver en förändring behöver ro...Vad det blir vet jag ej än, hur det löser sig...Detta med flytt har cirkulerat i mitt huvud nu 3 4 År, men att komma så långt är värre...Finns direkt inget som binder en här utom familjen och vännerna såklart <3 Men är det det som behövs? Eller något annat? Hur som måste ja komma på något....

Vaknar med antydning till skallebank, tungt vet inte om det är vädret?! Saknar redan värmen och solen....
Skall släpa mig till gymmet om en stund behöver det....Sen ta tag i lite saker.....
Vill bara krypa upp i en famn och veta att allt blir bra.....
Hoppas mitt glada humör återkommer under dagen....Mats och Jack kommer senare och det uppskattas med besök kan jag lova!!!!! Valparna mår fint de växer och frodas, tjockisarna <3

*****





Kommentarer
Tanna

Dom är så söta så man dör ju !!!

2012-06-05 @ 19:41:34 URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback