November....

Tiden försvinner.....Värre när man knappt "levt" i verkligheten nu några veckor...Fy fan vilken pärs rent utsagt....Totalt under isen och kroppen brakat den med......Totalt apatisk kännt mig senil, humör som skiftat i snabba svängar...Det kan jag lova är skit....
Sista dagarna börjar jag se lite ljusglimtar igen...Så är förhoppningsvis på väg uppåt igen....Har även hänt saker runt om....
Jobbar kvällar nu igen ett tag se om kroppen uppskattar det bättre....
Sömn?! Mje inte så mycket dock när jag väl somnat så har man vaknat mellan 11 12 istället.....Jippi eller inte.....
Nu skall jag ut i skogen med tjejerna solen skiner så bäst att passa på.......
Kommer mer uppdateringar framöver....
 
 

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback