Söndag morgon....

Överlevde gårdagen med näppe... Jisses vilken dag, regn plask blask snurrigt på jobbet, åkte direkt till mamma för kalas... Fira oss som fyllt sen Juli ... Tar sin tid då vi ändå blir några stycken som skall firas och fira! In i snabbdusch rätta till smink hann man med innan alla kom.... Champagne poff gott! Sen fläskytterfile kantarellsås och massa gott... Orkade tyvärr inte stanna så länge jag ville var helt slut! Ögon gick i kors, kunde inte ta in nått mer och ont i kroppen....

Hem ut kissa Nova sen stupa jag i säng vid 22..... Shit kl 5 ringde kl idag igen... Tungt!!!! Kaffe, ut m Nova i med berocca argi+ och celsius ...hoppas på att orka bättre idag.... S kommer senare och jag hoppas jag kan vara lite söt och pigg sen.... Imorgon ny vecka och hoppas nya tag

 


Kommentarer
Tanna

Gick det bra på ljuspartyt igår ? Jag hann bara jobba en natt, hann bara hem på morgonen, gå med Devil och hämta Jax från dagis.... Gissa om jag var trött igår. En tripp till skuten och nu har vi fått sova lite ! Kram

2012-10-30 @ 10:32:45 URL: http://tannaodevil.blogg.se

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback