skallebank

Alltid kommer den smygandes runt 17, fan inte skoj. Var och hämta mer tabl idag, fortsättr med 2 st en vecka till...Får se hur detta slutar, aptit sömnen suck, men så mkt jag får gjort iallfall.....
Sen upp t Haninge c fixade naglarna handlade lite som behövdes, och harkel inte behövdes hihi...

Hem en snabbis hämta Selena för en prommis med Jenny. Behövdes pratas lite, jag kommer nämligen explodera snart och behöver folk som kan hålla mig nere på jorden, och kunna andas, suck säger jag bara.....
Kollar på Johan Falk nu, nya filmen, ska försöka sova snart, ute precis på en promenad med tjejerna.....Längtar tills i helgen MASSSA ooohh me so happy.....Imorgon storhandla en sväng m CArro niiice!!.
Jaha natti nya bloggen.............

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback