Sommar och oväder!!!

Haft en ledig vecka sååå skönt men massa att fixa så inte alltför mkt ledighet tyvärr....Nu väntar jobbet helgen....

Igår kväll var det helt sjukt väder, det blixtra som satan och ute belysningen på gångvägen släcktes till och med...Jisses!!! men ja sov tydligen igenom åskan imorse???

Igår var ja på en jättelångis med tjejerna skogen ängarna och mer skog mer ängar supermysigt!!!! Tog ängarna idag men denna hetta sol och kvavt gjorde att jag tog en mindre sväng idag....De ligger nu utslagna på golvet underbara goingar!!!!

Ser fram emot efter helgens pass samt tis och ons så är jag ledig en vecka UNDERBART!! Ja jobbar ju när alla andra har semester men håller ut...September blir full av äventyr och även Kroatien....

Här är tjejerna lever livet





Kommentarer
Jacqueline

Sv: Ja jag håller med om att det är svårt att hitta, inte många som har så att man kan få välja vad man vill ha i. Jag har ju aldrig provat att dricka en vanlig mojito :P Tack det samma! :) Fina vovvar!

2011-07-22 @ 16:09:27 URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback