Juni och hemma igen

UNDERBARA dagar har jag haft tack underbara Matilda för allt. Tjejerna och jag saknar redan Värmland och allt där. Ridit vart till sjön med hundarna, myst massa prat och ja helt enkelt bäst!!!! Ångesten rev igår kan jag säga, ville verkligen inte tillbaka, tillbaka till allt...Men vi får se framöver vad som händer, jag kommer iallfall snart tillbaka.....Är bättre men fortfarande nån infektion i halsen, som pencilinet inte verkar ta? Men samlar ihop mig för en jobbhelg....

Solen totalt strålar ute. Sommar?????

Skall sätta mig och mysa en stund sen åka till jobbet....Tog en mysig prommis med tjejerna här på dan underbart!!!!!
De är lika trötta och avslappnade som jag idag.....Imorgon åker Azita till mamsen några dagar, hon är lite saknad så hon får det lite extra mys...
Annars tyvärr så är jag i samma stadie som innan med vissa saker, och det känns lite jobbigt...Men kan ej göra nått utan andas och gå framåt istället....


Ha en underbar dag alla


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback