Regn regn grått /:

Överlevde på något sätt helgen vart dock helt stekt samt p möte i Måndags och resultera i några timmars jobb efter det med....

Igår sov jag 12 Timmar jiiissees det behövdes verkligen...Huvudet tilt och kroppen skrek.....Kollade på Fast and furious 5 samt nya Piratfilmen Jack Sparrooooow...2 dreggel filmer och soffan hela kvällen....
Sommaren försvann visst för idag grått och regn...Vart i skogen med tjejerna sen har ja sysselsatt mig med att storstäda så gott jag kunnat, kroppen gör så satans ont /: Och imorgon jobb igen....Lite hipphapp med jobb nu när sommaren är här, helger vardagar dagar fått pyssla ihop så man får alla timmar och inte för många samt få in Födelsedagsfirande och hundgrejer också......
Mycket som händer just nu.....

Måste reklama Matilda som stylade, sminkade och fota mig i Karlskoga.. Hon är grymt duktig
http://www.matildahaglund.n.nu.n.nu/portfolio



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback