Regnar..../:

Ramla hem igår kväll totalt slut i kropp och knopp....Sovit inte alls mycket...vakna till ösregn jippi NOT härlig jobb kväll att se fram emot, leta fram kepsen....Fick inte i mig nån mat alls förens vid 23 igår lite pannkakor...Så försökt få i mig blåbärssoppa idag så att man har något i magen iallfall.....
Imorgon får man se om man kommer iväg en stund innan jobbet, eller om man lyckats byta bort kvällspasset...Hoppas....

Midsommar nästa helg,.Vart går tiden vägen? Panik!!!! Blir nog att vara hos Carro..skönt----

Igår firade mamma och hennes man 7 År sen bröllopet herregud vad tiden gått, kommer ihåg när man satt i Bulgarien chockad över att de gift sig i smyg tog ett tag och smälta det kan jag lova....Kommer jag aldrig att glömma.....Sur var jag haha men glad ändå...Så grattis till er.....




Kommentarer
Fia

Här regnar det också, skit trist!Vi får hålla tummarna för att det inte gör det nästa fredag!

2011-06-17 @ 12:44:16 URL: http://www.sofsan.se/
Fia

Det undrar jag också, den kom lika fort som den försvann.Typiskt bara att man hann vänja sig vid sol och värme.Vi får be till vädergudarna ;)

2011-06-17 @ 13:07:55 URL: http://www.sofsan.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback