Tisdag uppe innan tuppen


Somnade sååå gott igårkväll lång internsiv dag. Powerwalk ala långpromenad hem till Jenny tog Fors vägen runt till henne. Sen ut med hennes vovvar och lämnade av lillan där. Släpade mig iväg till gymmet kan jag säga. Lagom trött! Men körde igenom ben och rumpa. Lagade mums god middag och hade en mysig kväll. Svårt hålla mig vaken dock. Så lite tv och Karatefylla sen tvärsomnade jag vid elva...Det behövdes!!!!

Nu kallar jobbet....Vakna helt vitt ute igen fan och nu känns det som att regnet är på väg. Efter en "morgon" promenad med Nova så är det dax åka till jobbet snart. Personalmöte efter det.

Träningsvärk har ja med men det är bara skönt!!!!!!

Ha en mysig dag alla...!!!!




Kommentarer
Tanna

Fint du gjort här på bloggen. Ja men WTF snö igen !!! gaaah blir tokig, vill ha vår nuuuu ! Kram

2012-02-28 @ 09:22:07 URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback