Tisdag

Igår var faktiskt en bra dag glad men sov tok förlänge igen....Iväg hämta tabl Demi gosa massa där, såklart, sen iväg t sandtaget efter en långis med henne....Det spritter ju i kroppen HELA tiden på mig. Hem rasta de andra 2, sen messa Jenny så tog en prommis m henne Basse och Nova, De fick tokröja tills de vart trötta, hem byta hundar t Demi och Rolle, sen lite valpgos m Falco....Bestämde mig försöka sova på soffan....Nångång på morgonen somna jag, vakna sent som vanligt.......Iväg till bank tog med mig Selena, som fick sig röj i sandtaget på vägen tillbaka, nu på kvällen långis m Nova och Demi, sen försökt koppla av, men nej d går ju INTE, ska se vad läkaren säger på tors, kan få nått som drar ner mig på kvällarna tills medicinen är inställd, vore bra faktiskt....

Sen måste jag säga att ja har väldens bästa MAMMA och MORMOR
,

Nu ska ja fortsätta pyssla hemma. sen kvällis med tjejerna...Får se vad morgondagen ger...

Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback