Snöstorm och Dirty Dancing

hoho som det har stormat här sen igår och massa snö!!! MYSIGT dock mindre kul m blåsten, sticker i ögonen haha. Tjejerna röjer som få ute *älsklingarna*
Dock vaknade vid halv åtta iskallt hemma, ville knappt upp ur sängen, vet att ja vakna inatt av att ja frös med, INTE roligt...Hörna högst upp brrrrrrrr....

Idag skall jag ta mig t centrum handla lite som behövs, samt om jag hinner klippa mig, var evigheter sen så det behövs....
Samt inhandla lite julgrejer....

Valpar väntas hos Rikke så jag har "valpjour" kommer hjälpa till vid valpningen, underbart!!!! Ser jag fram emot, snällt att Ellabella väntade så man slapp ge sig av mitt i natta i stormen till dem hihi. Tur vi bor nära varandra iallfall....

Åååå såg just på Aftonbladet...
Detta är Favorit filmen NR 1 har den på DVD såklart och kan se den om och om igen
Igen annan film än DIRTY DANCING!!!!!



och härligt se att hon STILL GOT IT
Jennifer ”Baby” Grey

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article8172593.ab


Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback