Vackert!!!!!!!!

Varit ute och gått i skogen i en timme, orörd snö massa pulsande, solen skiner och det är kallt, VACKERT och mysigt bara strosa runt, sen vilken träning för mig och tjejerna gå i djupsnö hihi. Njuter av fulla drag....Mått mindre bra sista veckorna men fick en liten gnista nu när vintern kom. Dock så trött så jag är illamående, när jag väl somnar så sover jag som en död och inte lätt att vakna och gå upp. Samt går runt med lulllull i skallen hela dagen, pust, det är inte roligt alls....Igår kom Carro så vi åkte och handlade. Ljusstakar, hundmat, mat till mig, brännskivor, och värmefläkt som var väldigt välkommen hemma,
 Isjörnarna har ju dansat hemma, brrr men nu så, mys med värme.....
Ska ut en sväng snart sen hem mysa ner mig i soffan igen.....


Bilder från skogen.....



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback