Glad Påsk

Sista dagarna har varit så mycket att göra och fixa. Vet knappt vart huvudet är just nu heller. Men nu kallar jobbet 3 kvällar till. Igår var det inte nådigt när jag kom hem, ramlade in i en lång dusch sen slocknade jag och Nova efter några timmar. Tack söta Rikke som hämtade mig en bit på väg samt alla uppmuntrande ord. Är lite arg på världen och människor just nu, Det gör ont i hjärtat av hur folk blir behandlade och sårade....Så mycket tankar så mycket ont i hjärtat.....Hoppas att helgen kommer att vända till något bra. Försöker få ihop så att jag kan åka i väg en sväng i veckan, komma bort och ladda om....Varit lite väl mycket sista tiden......

Tvätta städa sen jobbet dax. Underbart väder är det med, men det får njutas av senare helt enkelt...
Får inte heller tid att fira med familjen idag men Azita njuter hos mamsen med "familjen"

Glad Påsk fick dessa vackra Tulpaner i Påsk present



Kommentarer
Daisy o Carl

Glad Påsk !

2011-04-23 @ 19:21:21 URL: http://daisyocarl.tumblr.com/

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback