Sooool!!!!!!!!!!

Efter förra veckan så stängde jag in mig i en bubbla av jobb och sen utställning igår. Inte mkt sömn alls men det var väldigt välkomnande att komma iväg igår, behövde det...Dock slocknade jag hundarna vid 21 igår oh vakna vid 6 mata valparna sen somna om t 9....Skööönt!!! Idag pyssel hemma, städa tvätta gått en tur i skogen, sen satte jag mig på gården med en tidning och solade. Skönt komma ifrån lite...Mycket tankar nu...Imorgon läkaren som jag fick en snabb tid hos, skönt....

Ikvälll blir det besök igen men innan dess en till tur i skogen och lite fixande hemma...

Veckan som kommer är det fullt ös och massa att göra, valparna åker på Fredag sen jobbbar jag hela Påsken....Masa bra OB men kommer sova gott efter Mån kväll och njuta av lugnet och ledigheten iallfall några dagar....

Trivs att vara tillbaka men det har slagit lite bakut sista tiden...Men så är det väl kan jag hoppas...



Kommentarer

Skriv nått sött:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback